من میخواهم از اینترنت کسب درآمد کنم. از کجا باید شروع کنم؟!

پاسخ داده شد
1
1

این سوالی است که وقتی یک سایت راه اندازی کردم و از آن درآمدی نداشتم برام پیش آمد. گفتم برگردم عقب ببینم هدفم چی بود: بله هدفم کسب درآمد بود. اما نمیدانستم از کجا شروع کنم. لذا این سوال را پرسیدم و نیاز به پاسخ یک مشاور در این زمینه دارم که تجربه خوبی حول این موضوع دارد.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
پاسخ عالی
1
1

اولین پاسخی که برای این سوال خوب میتوان داد این است که بپرسیم شما چه ارزشی را برای چه قشری ارائه کردید؟

این سوال خود پاسخ را در دلش دارد.

1- باید حداقل یک ارزش پیشنهادی داشته باشید که کسی حاضر شود بابت به دست آوردن آن پول بپردازد. این ارزش میتواند یک صرفه جویی یا سود یا ساده سازی در کاری باشد و یا دغدغه ای مهم را رفع کند.

2- برای قشری خاص باید تمرکز کرد. این قشر از جامعه یا بازار را مشتری می نامیم که چند ویژگی مهم دارد و آن این است که دغدغه ای دارد که باعث ایجاد نیاز و خواسته ای در او شده است که حاضرش برای رفع آن، پول کافی بپردازد.

3- اگر هم ارزش شما آماده باشد و هم مخاطبین هدف را مشخص کرده اید. فقط می ماند ارائه به آن مخاطبین. ابتدا باید تعیین کنید چگونه میخواهید به مشتریان نشان دهید و بعد هم به این فکر کنید که مشتری باید چه برداشتی از ارائه شما داشته باشد و جه اقدامی بکند. و چگونه ارزش پیشنهادی را دریافت خواهد کرد.

حال اینجا مواردی مهم هم وجود دارد مثل پیروزی در رقابتی که ممکن هست وجود داشته باشد. دوم ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتری که بابت آن ارزش به شما اعتماد کند و از شما بخرد. سوم روش ارائه است که بتواند مخاطب را مجذوب کرده و او را دعوت به اقدام خرید کند و با ارائه اطلاعات کافی و مناسب، در بازدیدکننده ایجاد اعتماد کند.

  • شما باید برای ارسال دیدگاه شوید
نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفا جهت ثبت نام ابتدا یا ثبت نام کنید.

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها