بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت

اینترنت فرصت‌های بی نظری بری کسب درآمد و راه اندازی کسب و کار اینترنتی به وجود آورده است که انواع راه های کسب درآمد از اینترنت را در این مقاله معرفی خواهم کرد.

مهمترین راه های کسب درآمد اینترنتی در ایران

فضای کسب و کار اینترنتی در ایران کمی متفاوت از کشورهای دیگر است. اما اغلب روشهای کسب درآمد در سریعترین زمان در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر برخی از پرطرفدارترین روشهای کسب درآمد اینترنتی را معرفی میکنم و در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح داده و منابعی را برای مطالعه بیشتر هر کدام معرفی خواهم کرد.

رایج ترین راه های کسب درآمد از اینترنت در ایران عبارتند از:

کدام کسب و کار اینترنتی مطمئن تر است؟

وقتی از کسب و کارهای آزاد با امکان رشد بالا و سریع صحبت می کنیم، همیشه ریسک های ناشناخته ای نیز وجود دارد که برخی از آنها را معرفی می کنم و راه کارهایی برای کاهش این ریسک ها معرفی میکنم.

مهمترین ریسک های کسب و کارهای اینترنتی:

کدام کسب و کارها با توجه موارد بالا کم ریسک تر و مطمئن تر هستند؟

در پاسخ باید بگوییم که کسب و کارهای از نوع خدماتی و فریلنسینگ معمولا ریسک کمی دارند زیرا نیاز به سرمایه گذاری منابع مالی ندارند و هر شخصی میتواند در اغلب موارد میتواند اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی بزند و از طریق انجام پروژه های دورکاری و فریلنسینگ در مواردی همچون، طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، تولید ویدیو، فروشگاه اینترنتی محصولات خانگی، کسب و کار اینستاگرامی و موارد مشابه، کسب درآمد کند.

پارامترهای شناسایی کسب و کارهای اینترنتی مطمئن تر

در مقابل راه اندازی کسب و کارهایی که به سرمایه گذاری نیاز دارند و پیچیدگی بیشتری در مدل کسب و کار و پلتفرم آنها وجود دارد، ریسک بالاتری دارند زیرا رفتار بازار و مشتریان نسبت به آن مشخص نیست و همچنین عوامل زیادی برای تعیین موفقیت در آنها وجود دارد.

مواردی همچون راه های کسب درآمد مقابل هم میتوانند سود زیادی داشته باشند و هم در مقابل ریسک های بیشتری دارند: بورس، راه اندازی پلتفرم های جدید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ..

آموزش‎های مرتبط پیشنهادی:

دوره آموزش راهبری کارآفرین ثروت ساز

در این دوره آموزشی هر هفته بخشی از مفاهیم، قوانین، اصول و روشهای رهبری کسب و کار موفق را آموزش خواهیم داد و شرکت کنندگان میتوانند سوالات خود را در زمینه های رهبری کسب و کار، کارآفرینی موثر، راه اندازی کسب و کار و موضوعات مرتبط دیگر بپرسند.

روش ارزیابی کسب و کار برای اطمینان از درست بودن پیش بینی ها

یکی از بهترین راه های اجرای سریع کسب و کار و ارزیابی ایده کسب و کار، روش ناب یا Lean است که ابداع کننده آن کارخانه خودروسازی تویوتای ژاپن (Toyota) است. و آقای اریک ریس (Eric Rees) در کتاب نوپای ناب (Lean Startup) مفهوم آن را توضیح داده است.

در مورد این روش در مقاله [ارزیابی ایده کسب و کار و 12 اشتباهی که هر کسب و کاری باید از آن دوری کنند] بیشتر توضیح داده ام و به شما کمک خواهد کرد تا بهتر بتوانید ایده هایتان را اجرا و ارزیابی کنید. لینک مقالات مرتبط در این مورد عبارتند از:

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله در مورد رایج ترین راه های کسب درآمد اینترنتی و خانگی صحبت کردیم. همچنین در مورد راه اندازی کسب و کار اینترنتی مطمئن توضیح دادیم. نکات و پارامترهای موثر در ریسک و اطمینان کسب و کارهای جدید را معرفی کردیم و برای هر کدام از کسب و کارهای خانگی مطمئن و کسب و کارهای اینرنتی دارای ریسک مثالهایی را توضیح دادیم.

مقالات مرتبط پیشنهادی:

نوبت شماست

به نظر شما کدام راه های کسب درآمد از اینترنت، مطمئن تر و کدام ها دارای ریسک است؟ تجربه خود را با ما در [بخش نظرات مقاله] به اشتراک بگذارید!

اگر این محتوا را مفید و ارزشمند دیدید برای دوستانتان به اشتراک گذارید!

موفق و شاد و پیروز باشید!

موضوع مورد علاقه شما

برای ما بنویسید که به چه موضوعی علاقه مند هستید تا برای شما محتوای موثر تولید کنیم؟

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

امتیاز بدهید post

امتیازدهی به این مقاله

مفید بودن مقاله - 97%
سادگی درک مطلب - 97%

97%

امتیاز این مقاله

با امتیازدهی و اشتراک گذاری این مقاله، ما در در هدفمند کردن تولید محتوای آموزشی و مشاوره ای برای رشد بهتر، همراهی کنید!

امتیاز کاربران: 4.1 ( 4 رای)
خروج از نسخه موبایل