بازاریابی دیجیتال

راهنمای افزایش فالور اینستاگرام

در این مقاله به جدیدترین راه های افزایش فالور واقعی و افزایش فروش از طریق اینستاگرام پرداخته شده است تا شما مخاطبان این مقاله با راهکارهایی که در سال 2021 برای افزایش فالور در اینستاگرام توصیه شده است، آشنا شوید.

افزایش فروش در اینستاگرام در گرو افزایش فالور

آیا می‌دونستید که 70 درصد جمعیت ایران در اینستاگرام فعالیت دارند؟ یعنی اگر ایران 80 میلیون جمعیت داشته باشه 50 میلیون نفر در اینستاگرام عضو هستند و فعالیت دارند.

این عدد به ما نشون می‌ده دیگه راحت تر از قبل میشه در فضای مجازی علی الخصوص اینستاگرام فروش محصولات با کم ترین دردسر انجام بگیره.

منظور از دردسر اینه که در بستر مجازی نیازی نیست خیلی با مشتریت سر و کله بزنی مثل زمانی که می‌خوان ازت به صورت حضوری خرید کنن، پس اگر دنبال اینی که پیج اینستاگرام بزنی و مثل خیلی از رقبای کاری خودت تواینستا جنسات را بفروشی با ما تو این مقاله همراه باش تا راهو نشونت بدم.

اصلا پیج اینستاگرام داری؟

الان جواب این سوال رو بله میدی آره مگه میشه پیج نداشته باشیم اما منظور من پیج کاریته، اگر پیج کاریتو داری که هیچ اگر نداری کافیه یه پیج بیزینسی بزنی تا همه بدونن.

اصلا فرق هایی که بین اکانت های شخصی و اکانت های بیزینسی هست رو می‌دونی؟

اکانت های بیزینسی به این صورته که خدمات، محصولات و.. معرفی می‌شن و مخاطبات می‌تونن به راحتی تو رو پیدا کنن، تو این اکانت می‌تونی به طور خیلی دقیق ماهیت بیزینستو انتخاب کنی و این رو تو بیو پیجت درج کنی پس مخاطبات می‌تونن راحت پیدات کنن و دقیق بدونن پیجت چه خدماتی را ارائه میده.

چه جوری بازدید از پروفایل اینستاگرام رو افزایش بدیم؟

برای افزایش فالور اینستاگراممون و اینکه بازدید از پروفایل اینستامون زیاد بشه باید چنتا راه ساده که اینستاگرام خودش به ما معرفی کرده رو استفاده کنیم.

اولین قدم ایجاد تعامل با رقبامونه به چه شکلی باشه؟ کامنت گذاری زیر پست‌های رقیبمونه به این صورت که اول از همه از محصولاتشون تعریف کنیم بعد خدمات خودمون رو خیلی مختصر اما کنجکاو کننده معرفی کنیم به طوری که مخاطبای پیج وقتی میان کامنت بزارن نوشته‌های ما رو که دیدن حس کنجکاویشون گل کنه و بیان از پیج ما هم دیدن کنن.

شاید بگید چرا کامنت بزاریم؟ به خاطر این که کسایی که میان تو پیج رقیبامون کامنت میزارن مخاطبای هدف ما هستن پس نوشته ای بزاریم که مثل تله باشه و مخاطبا رو به دام بندازه که بیان از پیج ما دیدن کنن ینی 70 درصد راه رو موفق عمل کردیم.

افزایش فالور پیج بیزینس چه جوریه؟ اگر پیجت بیزینسیه دقیقا باید راه بالا را بری تا بتونی فالور جذب کنی و پروفایل ویزیت پیجت هم بالا بره.

این که بتونی فالورت رو تو چند دقیقه بالا ببری دروغ نیست اما فکر نکنی تو چند دقیقه می‌تونی 1000 تا فالور بگیری نهایتا 5 تا.

افزایش فالورت تو یک روز باید بین 15 تا 20 نفر مخاطب هدفت باشه یعنی نری کسایی که به پیجت هیچ ربطی ندارن رو جذب کنی این کار فقط فالور تو رو بالا میبره و هیچ تاثیری تو فروشت نخواهد داشت اصطلاحا بهشون میگن فالور روح.

افزایش فالور در اینستاگرام
افزایش فالور در اینستاگرام

برنامه افزایش فالور اینستاگرام، دروغ محض

شاید شنیدید میگن با پرداخت پول یه برنامه افزایش فالور اینستاگرام بخرید و تعداد زیادی به فالوراتون اضافه میشه اما این کار اشتباهه محضه چرا که اصلا همچین برنامه ای وجود نداره و اینستاگرام قبولشم نداره، پول برای خرید همچین برنامه ای مصداق عینی ضرب المثل پولمو ریختم تو جوبه.

اما با این حال هستن کسایی که میرن این برنامه ها رو دانلود می‌کنن و اگر پولی باشه بابتش هزینه هم پرداخت می کنن حالا می‌پرسید از کجا پیدا می کنن این برنامه ها؟ کافیه یه سرچ ساده تو گوگل بزنی کلی برنامه بهت معرفی می‌کنه که ممکنه پولی باشه و یا رایگان.

پیشنهاد من اینه دنبال راه میان بر نباشد چرا که بعد یه مدت ممکنه این برنامه ها باعث بشه پیجت شدو بن بشه.

شدو بن میدونی چیه ؟ یعنی پیجت تو سایه قرار بگیره و نتونی حداقل تا یک مدت طولانی وارد اکسپلور بشی پس سعی کن که فالور واقعی بگیری برای پیجت میگی چه جوری بهت میگم تولید محتوی خوب، تولید عکس خوب، ایجاد مسابقه و… اینجوری کلی فالور واقعی پیدا می‌کنی.

برنامه افزایش فالور خارجی

تا به حال برنامه ای که خود اینستاگرام تاییدش کرده باشه برای افزایش فالور خارجی نداریم بقیه پس نمیشه برای افزایش فالور رو این برنامه ها حساب کرد تنها راه همون تولید محتوی خوبه.

برنامه خرید فالور واقعی

کافیه این عبارت رو تو گوگل بزنی کلی سایت رو می‌تونی ببینی که چنتا پیشنهاد مختلف دارن برات که چه تعداد قصد داری فالور بخری و در قبالش ازت یه مبلغی را می‌گیرن اما فایده نداره اینم فالور واقعی که مخاطب هدف نباشه ارزشی نداره.

اما از یه جهت هم میشه نگاه کرد بهش که اگر از سمت فالورایی که خریدی فیدبک خوبی دیدی باید روی محتوی پیجت کار کنی تا با تولید محتوی خوب بتونی به خریدار تبدیلشون کنی.

بهترین برنامه فالور گیر اینستاگرام

در مقاله به کرات بهش اشاره کردیم همچین برنامه هایی نمی‌تونن شما را به هدفت نهاییتون که فالور واقعی و فروش هستش برسونن پس بهتره که فکرش رو نکنید.

روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام

1.پیدا کردن مخاطبای هدفت برای این کار کافیه هشتگ هایی که به کسب و کارت مربوط میشن رو بزنی و بتونی رقباتو پیدا کنی تمام کسایی که رقباتو فالو کردن مشتری ها و مخاطبای تو هم می‌تونن باشن پس با فالو کردنشون خودتو بهشون معرفی کن.

2.بعد پیدا کردن مخاطبای هدفت شروع کن خودتو بهشون معرفی کردن و باهاشون تعامل برقرار کن مثلا پستاشونو لایک کن، استوریاشونو ریپلای کن، برایشون کامنت تعریفی بزار و..

3.بعد از اینکه فالوت کردن تولید محتوی خوب کن تا به پیجت علاقه مند شن.

4.می‌تونی برای دیده شدن پیجت یه هزینه ای کنی و بلاگرای معروف تو رو تبلیغ کنن اینجوری در معرض دید سیل عظیمی از افراد قرار میگیری و می‌تونی کلی فالور بگیری.

افزایش فالور در اینستاگرام
افزایش فالور در اینستاگرام

بهترین سایت افزایش فالور اینستاگرام

سایت های خیلی زیادی وجود دارن که این خدمت رو ارائه میدن پس نمیشه براشون فیلتر خوب و یا بد تعریف کرد چون در انتها همشون یک کار مشخص رو انجام میدن.

بهترین سایت خرید فالور ارزان

سایت هایی که کار فروش فالور اینستاگرام رو انجام میدن در ازای دریافت مبلغی یه تعداد فالوری به پیج شما اضافه میکنن اما بعضی از سایت ها برای جلب نظر تخفیفاتی میزان گاهی اوقات که فروششون بره بالا پس بازم نمیشه گفت کدوم سایت همیشه فالور ارزون میفروشه.

روش جدید افزایش فالور

فعلا جدید ترین روش و بهترین روشی که اینستاگرام برای جلب توجه و نظر همه به معرفی کرده تولید محتوی خوب و غیر کپیه که باعث میشه به خاطر منحصر به فرد بودن محتواتون کلی مخاطب بهتون اضافه بشه.

قرار دادن هشتگ های پر ترند هم باعث راه یافتن پیجتون به اکسپلور میشه که اینم نتیجش جذب کلی مخاطب جدید و افزایش تعداد فالوراتونه.

روش های افزایش فالور از 1000 تا 10K

این کار نیاز به تبلیغ داره و اینکه بتونی خیلی خوب توجه همه رو به سمت پیج خودت جلب کنی که بازم می رسیم به جمله تولید محتوی خوب.

اگر قصد داری فقط فالوراتو ببری بالا سایت هایی هستن که این کارو انجام میدن اما اگر این کارو کردی قید رفتن به اکسپلور رو بزن چون اینستاگرام با اپدیت جدیدی که اخیرا داشت با کمک هوش مصنوعی میتونه متوجه فالورای فیکت بشه و نزاره بری بخش اکسپلور.

ساده ترین روش افزایش فالور

1.پیدا کردن هشتگ های پر ترند مرتبط با کارت برای دیدن شدن میون کلی کسب و کارایی که مخاطبای زیادی دارن.

2.تبلیغ کردن پیجت توسط بلاگرای معروف.

3.ایجاد تعامل با مخاطبای جدیدت و علاقه مند کردن اونا به پیجت البته فالورای قیمی از یادت نره که اون سرمایه توان.

خرید ربات دایرکت اینستاگرام

ربات کارش اینه که سر تایم مشخصی کارای مشخصی انجام میده مثلا دایرکت، فالو کردن، لایک کردن و… که این ربات رو می‌تونی از برنامه هایی مثل بازار و.. بخری اما فاتحه پیجت با این رباتا خوندس چرا که الگوریتم های اینستاگرام این موضوع رو می‌فهمن و سریعا اکشن بلاکت می‌کنن و اجازه فعالیت نخواهی داشت.

خرید 10K فالور فقط 52 هزار تومان

سایت هایی که کارشون فروش فالور واقعی و یا فیکه 52 هزار تومان ازت میگیرن و 10K فالور بهت اضافه می‌کنن به همین راحتی ولی قید اکسپلور رفتن رو بزن با این خرید چون فالور فیک مانع از حضور پیجت تو اکسپلوره.

نتیجه گیری

با خواندن این مقاله به این نتیجه می‌رسیم که برای افزایش فالورهای پیج اینستاگراممون هیچ وقت سراغ خرید فالور فیک نریم و همیشه سعی کنیم با تولید محتوی خوب و جذاب در قدم اول فالورهای واقعی جذب کنیم و اونا رو به مخاطب هدفمون تبدیل کنیم.

قدم های بعدی هم میشه با پیج های رقیبامون و فالورهای قدیمی خودمون تعامل داشته باشیم و یادمون نره براشون کامنت دوستانه هم بزاریم.

منابع:

4.3/5 - (3 امتیاز)
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها