کسب و کار

چگونگی گرفتن فالور واقعی

در این مقاله قصد داریم تا شما خوانندگان عزیز این مقاله رو با تنظیمات اینستاگرام آشنا کنیم تا بدونید هر گزینه که اینستاگرام توتنظیماتش گذاشته چی رو بهمون نشون می‌ده.

همه چی واقعیش خوبه حتی فالور.

اکثر افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارن به دنبال جذب فالور واقعی هستن البته یک استثنایی هم وجود داره اونم اینه که اگر پیج افراد شخصی باشه تمایل خیلی زیادی ندارن تا حتما فالور بگیرن چرا که دوس دارن فقط خانواده، دوستاشون جزء فالورهاشون باشن که این مورد برای خانم ها بیشتر از آقایون صدق می‌کنه.

اما برای پیج های بیزینسی و کاری قضیه کاملا متفاوته و همه به دنبال گرفتن فالور واقعی هستن در ادامه مقاله راهکارهایی رو که خود اینستاگرام در سال 2021 برای جذب و افزایش فالور واقعی معرفی کرده رو می‌گیم.

تنظیمات اینستاگرام برای افزایش فالور چیه ؟

اینستاگرام در جدیترین آپدیتی که داشت به صراحت اعلام کرد که از الگوریتم های جدیدی استفاده می‌کنه که فالورهای فیک، لایک های فیک، کامنت های فیک و.. را می‌تونه به کمک هوش مصنوعی شناسایی کنه همین موضوع باعث شد تا پیج هایی که هزینه الکی کردن تا با خریدن لایک، کامنت و فالور راه میان بری برای رفتن به اکسپلور پیدا کنن عملا از رده خارج بشن و نتونن هیچ وقت رنگ اکسپلور رو ببینن.

insights چیه اصلا ؟

وقتی که تو پیج بیزینسیت وارد گزینه insights بشی با سه تا گزینه مختلف روبرو می‌شی که هر کدوم یک زیر عنوان دیگه دارن که خیلی مهمن و به وسیله اون می‌تونی آمار پیجت رو داشته باشی که تک تک میایم هر کدوم رو معرفی می‌کنیم تا بعد از خوندن این مقاله کاملا بتونی بدون نیاز به هزینه ای بدونی پیجت از لحاظ فنی کجاست و آنالیز کنی پیجت رو.

چگونگی گرفتن فالور واقعی
چگونگی گرفتن فالور واقعی

Accounts reached

اولین گزینه ای که به چشمت می‌خوره اینه دو تا عدد جلوش قرار داره که یکیش درصد داره اون یکی اما نداره عدد بزرگه به ما می‌گه که مثلا تو یه بازه زمانی که ما خودمون امکانش رو داریم تغییر بدیم چن نفر از پیج ما بازدید داشتن.

اگر درصد مثبت باشه به رنگ سبز دیده می شه و نشون می‌ده پیجمون پیشرفت داشته و اگر منفی باشه رنگش خاکستری می‌شه و افت بازدید از پیج را می‌تونیم بفهمیم که بعدش دنبال دلیلشم باشیم که چرا تو اون بازه زمانی کسی به پیج ما نیومده.

وارد Accounts reached که بشیم کلی مطلب جلو رومونه که اولیش اینه که بیشترین کسایی که از پیج ما بازدید داشتن مربوط به کدوم شهر و کدوم کشور بودن علاوه بر این رنج سنی و جنسیت رو هم به ما نشون می‌ده که بفهمیم چه رنج سنی با چه جنسیتی بیشتر به پیج ما سر زدن.

بعدش یه نمودار دایره ای می‌بینیم که به ما می‌گه چن نفر از فالورامون و چند نفر که فالورمون نبودن به پیج ما سر زدن قسمت پایین همین نمودار هم یک نمودار خطی اینستاگرام گذاشته که نشون بده پست و استوریامونو چند نفر از کسایی که فالورمون بودن دیدن و لایک کردن و چند نفرم فالورمون نبودن دیدن.

بعدش بهترین پستا و بهترین استوریا رو می‌تونیم به صورت صعودی ببینیم که بر اساس فاکتورهای مختلف لایک، کامنت و… به ما نشون داده می‌شه.

Impressions

یک عدد را به ما نشون می‌ده با یک درصد، عددی که هست نشون دهنده اینه که چه تعداد از پستا، استوریای پیجمون دیده شده.

باز اگر درصد مثبت باشه ینی روند پیجمون خوبه منفی باشه بگرد دنبال علتش که چرا تو بازه زمانی مشخص کسی پیجت رو ندیده.

فرق impressions با Reached چیه؟

reached تک به تک اکانت ها رو به ما نشون می‌ده اما impressions تعداد دفعات بازدید رو به ما می‌گه.

Profile Activity

دو تا زیر مجموعه داره به نام های profile visits و website tape که باز هر کدوم یه عددی و درصدی رو نشون می‌ده منظور از profile visits اینه که چند نفر مستقیم از پروفایل پیجمون دیدن کردن و website tape هم اینه که اگر تو بیومون آدرس سایت بزاریم چه تعداد از سایتمون دیدن کردن.

Accounts engaged

گزینه insights رو که بزنی پایین Accounts Reached گزینه Accounts engaged قرار داره بازم یک عدد و یک درصد جلوش ثبت شده گفتم همیشه سبز ینی پیجت داره رشد می کنه رنگ طوسی که منفیه می‌گه پیجت در حال نزوله بگرد دنبال علتش.

واردش که بشی می‌تونی ببینی چن نفر استوریاتونو واسه بقیه فرستادن، چند نفر لایک کردن، چند نفر پستاتونو سیو کردن و.. همچنین امکان اینو داری تا بهترین استوریا و پستات رو بر اساس عامل های لایک، کامنت سیو مرتب کنی تا به صورت صعودی نشونت بده.

Total followers

سومین و آخرین گزینه بخش insights هستش که واردش بشی تو یه نمودار روند فالوراتون رو نشون می‌ده که چه زمانی افراد شما رو زیاد فالو کردن و چه زمانی این کار کم شده.

چگونگی گرفتن فالور واقعی
چگونگی گرفتن فالور واقعی

بهترین ربات اینستاگرام

اصلا و ابدا به فکر خرید ربات اینستاگرام نباش چون پیجت رو داغون می‌کنه و نمی زاره به اکسپلور راه پیدا کنی تازه بعد چن روز اینستا اکشن بلاک می‌کنه پیجت رو و اجازه فعالیت رو تا چند روز نخواهی داشت.

پر بازدیدترین لوکیشن اینستاگرام کجاست ؟

می‌دونی قرار دادن لوکیشن تو پستای اینستاگرام چه تاثیر مثبتی برای رفتن پیجت به اکسپلور داره ؟ اما یک نکته ای که خیلی مهمه اینه که لوکیشن explore بهترین لوکیشنی هستش که می‌تونید ثبت کنید تا بتونید توسط اینستاگرام زودتر شناخته بشید.

تعداد آنفالو در یک روز به چه صورت است ؟

هیچ محدودیتی برای آنفالو کردن در یک روز نداریم اما یه نکته خیلی مهم اینه که حتما برا آنفالو کردن پیج های مختلف باید وارد پیجشون بشی 2 الی 3 ثانیه تو پیجشون حضور داشته باشی و بعد گزینه آنفالو کردن رو بزنی در غیر این صورت توسط اینتساگرام ربات شناخته می‌شی و بعدش بلاک اکشن تا چند روز که فقط الگوریتم های اینستا می دونه مدت زمانشو.

تعداد پست مجاز در یک روز رو می‌دونی ؟

معمولا اینستاگرام برای پست و استوری ها هیچ کف و سقفی تعیین نمی‌کنه و می‌تونید با خیال راحت این کارو انجام بدید اما دقت کنید روزی بیشتر از دو تا پست نزارید چون بین پستای فالوراتون گم میشه و بازدهی نخواهد داشت.

چگونه فالور واقعی بگیریم ؟

ینی هر کسی دغدغش اینه که با سریع ترین راه بتونه فالور بگیره که واقعی هم باشه پس برا این که بتونی مفصل راجب این مطلب بدونی که به چه شکلی می‌تونی افزایش فالور داشته باشی به مقاله افزایش فالورمون رجوع کن که ضرر نمی‌کنی.

اما یک نکته ای که باید بهش توجه کرد اینه که برای افزایش فالور می‌تونید توی کمپین های حمایتی اینستاگرام شرکت کنید بعضی از پیج ها که تعدادشونم کم نیست با دریافت یک مبلغ ناچیز شما را فالو می‌کنن بعد توی یک تایم های مشخصی هر روز تو پستاتون تگشون می‌کنید و بقیه کسایی که این پیج ها رو فالو دارن میان پستاتون رو لایک می کنن، براتون کامنت می‌زارن و مهم تر از همه پستاتون رو سیو می‌کنن اینجوری برای اینستاگرام این کار خیلی با ارزشه چرا که همه اتفاقات به صورت واقعی اتفاق افتاده و شما می‌تونید کم کم به راه پیدا کردن پیجتون به اکسپلور فکر کنید.

چگونه فالو واقعی واقعی بگیریم بدون برنامه فالور ؟

تو خط بالایی گفتم چه جوری می‌شه بدون استفاده از برنامه خاصی فالور جذب کرد و تعدادشون رو هر روز بیشتر از دیروز کرد.

چگونه فالور واقعی جذب کنیم ؟

با تولید محتوی خوب، استفاده از هشتگ های پر ترند، پیدا کردن مخاطبای هدف و تعامل باهاشون کم کم اونا رو به پیچ خودتون علاقه مند کنید و فالور واقعی جذب کنید.

کپشن های بیزینسی از کجا پیدا کنم ؟

کپشن خیلی مهمه چرا که معرف پست تو هستش پس اگر کپشن خوب ننویسی عملا کار رو نصفه انجام دادی هر چقدم که از لحاظ گرافیکی پستت قشنگ باشه.

برای نوشتن کپسن حتما از ایموجی استفاده کن چرا که یک سری نوشته پشت سر هم اصلا ارزشی رو برای نوشتت ایجاد نمی‌کنه.

برای پیدا کردن کپشن های بیزینسی به پیج رقبات رجوع کن و ازشون ایده بگیر البته که در ابتدا خودت تلاشتو کن کپشن خوب تولید کنی.

نتیجه گیری

با مراجعه به بخش insights پیجت رو به درستی آنالیز کن، این کار رو هر روز انجام بده چرا که بدونی کدوم پستات خیلی جذاب بوده و مخاطبات خوششون اومده و لایک، ریپلای و.. کردن.

برای اینکه بدونی چه جوری فالور واقعی بگیری به بقیه مقاله هامون رجوع کن تا بهت راه رفتن به اکسپلور رو بدون نیاز به هزینه ای نشون بدم.

منابع :

امتیاز بدهید post
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها