کسب و کار

برای چی دنبال فالور رایگان هستی ؟

در این مقاله قصد داریم تا در خصوص فالور رایگان صحبت کنیم و توضیحاتی در خصوص مزایای فالور فیک داشته باشیم و اینکه فالورهای رایگان چه تاثیر مخربی روی پیج می‌گذارد.

دلیل اینکه به دنبال 1000 تا فالور رایگان هستی، چیه ؟

از همون اوایل که اینستاگرام بین مردم محبوبیت گرفت یه عده بودند که تصمیم گرفتند برن به دنبال پیدا کردن راه هایی برای دور زدن اینستاگرام حالا برای چه مواردی دنبال راه میان بر بودن ؟؟ ادامه مقاله رو از دست نده.

معمولا کسایی که پیجشون بیزینسی هستش برای این که بیش تر دیده شن دنبال فالور زیاد، لایک زیاد و… هستند تا به نوعی در معرض دید همگان قرار بگیرین خوب این فکر یه فکر و ایده کاملا درستی هستش و نمیشه روش حرفی زد اما به شرطی که واقعی باشه نه فیک.

اینستاگرام تو جدیدترین آپدیتی که داشت صراحتا اعلام کرد الگوریتماش این موضوع رو متوجه میشن و فایده ای نداره انجام این کار نه تنها تو تیر راس دید همه قرار نمی‌گیری بلکه پیجت بن شدو میشه به مرور زمان و عملا انگار به عنوان یک روح داری تو اینستاگرام تلاش می‌کنی.

1000 کا هم فالور بخری تا فروش نداشته بشی نمی‌تونی بگی تو این عصر که همه به دنبال فروش اینترنتی محصولاتشون هستن موفقی تو فقط رفتی فالور خریدی هر کی اومد تو پیجت بگه وای چقدر فالور داره و بره بیرون پس بازدهی پیجت وحشتناک میاد پایین و کم کم باید به فکر ساختن یک پیچ جدید برای خودت باشی.

سوالی که الان ممکنه برای ایجاد بشه اینه که پس چه جوری فالور واقعی بگیرم؟ جوابشو من میدونم یک مقاله افزایش فالور اینستاگرام داریم تو سایتمون یک نگاه بهش بنداز خیلی کمکت می‌کنه چون همه اصول و قواعد توش گفته شده فقط عمل کن به توصیه های این مقاله.

1000 کا فالور رایگان بدون برنامه می‌تونیم بگیریم ؟

در واقع این یک سوال تکراری هستنش که باید بهش جواب داد بدون برنامه و با برنامه نمیشه فالور رایگان گرفت حتما باید یک سایت و یا یک پیج اینستاگرام پیدا کنی که کارشون فروش فالور رایگان هستش و یک مبلغی را برای این کار پرداخت کنی این کار ما که بهت می گیم نرو دنبال این کار آخر و عاقبت نداره

200 تا فالور رایگان بگیریم ؟

اصلا بگو 1 دونه فالور رایگان نباید واسه پیجمون بگیریم چرا که پیچ رو به مشکل دچار می کنه که راه حلی هم براش وجود نداره پس سمت این کار نرو.

افزایش فالور اینستاگرام
افزایش فالور اینستاگرام

برای افزایش فالور رایگان بدون برنامه نظرت چیه ؟

این شد یک حرف حساب اینستاگرام کلی راه در مقابل کاربراش گذاشته که از اونا استفاده کنن و بتونن فالور واقعی رو جذب کنن علاوه بر این هم پیجشون کم کم به اکسپلور راه پیدا کنه اگر دوس داری این راه های میان بر رو یاد بگیری به مقاله های دیگه سایت که در خصوص راه های افزایش فالور واقعی توضیح داده شده است.

برنامه 1000 فالور رایگان ؟

این برنامه ها معمولا تعدادشون زیاد هستش پس نمیشه تک تک نام بردشون کافیه یه سرچ ساده تو گوگل بزنی کلی برنامه هستش که این کار رو برات انجام می ده اما نه به صورت رایگان بلکه با دریافت مبلغی پول که چشم گیر هم نیست این مبلغ.

بهترین سایت افزایش فالور اینستاگرام رایگان

معمولا سایت هایی که به صورت رایگان فالور در اختیارتون بزارن خیلی کم هستن و نمیشه اونا رو پیدا کرد بعد اگرم پیدا کنی ممکنه یک تله باشه برای پیجت چون هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی‌گیره پس این راه رو ول کن.

آیا سایت خارجی افزایش فالور اینستاگرام رایگان هم داریم ؟

آره داریم اما انقدر در خارج از ایران به این مسائل مقید هستن که حتما جذب فالورشون واقعی باشه تا به یک فروش منتهی بشه دنبال این کارا نیستن اگرم همچین سایتی موجود باشه قطعا به صورت رایگان خدماتی ارائه نمی ده.

چنتا سایت فالور رایگان معرفی می‌کنی بهمون ؟

نه این کاری نمی کنیم چون که این کار اصلا درست نیست و ما دوس نداریم که به پیج شما آسیبی پس بهتره دنبال راه هایی باشید تا به صورت واقعی فالور جذب کنید این کارم بسپارید به ما 0 تا 100 این موضوع رو توی سایتمون به صورت کامل توضیح دادیم بخونید حتما و ازشون استفاده کنید تا به اکسپلور برید و فروش داشته باشید.

اگر ایران باشیم هم سایت فالور رایگان ایرانی وجود داره ؟

آره هستش و می‌تونید باهاشون در ارتباط باشید تا شرایط رو ازشون جویا بشید معمولا یه مبلغی رو می‌گیرن در ابتدا و بعد ازتون اسم پیجتون رو می‌پرسن تا چند ساعت بعد هم به مقدار درخواستی فالور بهتون اضافه میشه.

نرم افزار افزایش فالور اینستاگرام رایگان داریم ؟

نه نداریم اما 1 درصد هم اگر باشه کسی اعتماد نمی کنه چونکه میترسن پیجشون هک بشه پس اصلا سمتش نمیرن که بخوان با نرم افزار فالور رایگان بگیرن.

اگر گوشیمون آیفون بود برنامه افزایش فالور اینستاگرام داریم ؟

از اونجایی که کمپانی اپل همیشه هوای کاربراشو داره پس این امکان رو فراهم می کنه تا کاربراش بتونن از اپل استور برنامه های افزایش فالور رو دانلود کنن منتهی خیلی تعدادشون کم و انگشت شماره.

برنامه افزایش فالور اینستاگرام رایگان بدون سکه چیه ؟

یک برنامه وجود داره که اسمش سکه فالو هستنش که بعضی از افراد برای افزایش فالور اینستاگرام ازش استفاده می‌کنن اما قبلش یه هزینه ای رو هم ازت دریافت می‌کنن.

امکان دانلود برنامه افزایش فالور اینستاگرام برای همه فراهم هستش ؟

بله شما با هر سیستمی و هر گوشی امکان انجام این کار رو دارید اما از اونجایی که خیلی از این برنامه ها به صورت طراحی شده اند که به محض استفاده کاربر تمام اطلاعات پیجشون رو هم می‌کنن پس کسی اعتمادی بهشون نداره.

افزایش فالور رایگان
افزایش فالور رایگان

هزینه جذب فالور چقدره ؟

این جمله یک عبارت دو پهلو هستش چرا که میشه از این منظر بهش نگاه کرد که هزینه جذب فالور با روش های پیشنهادی که خود اینستاگرام در اختیار عموم گذاشته چقدر در میادش به طور مثال اگر شما بخواهید یک پست خاص از پیجتون رو ارتقا بدید قسمت راست و پایین هر پست یک گزینه وجود boost post روی این گزینه کلیک کنید در ازای پرداخت مبلغی کم به صورت قانونی کاری کردید که پستتون زودتر وارد اکسپلور بشه.

اما بقیه راه ها برای افزایش فالور که اینستاگرام پیشنهاد داده کاملا رایگان هستش و نیاز به کمی حوصله و صبر دارد که بتونید پیجتون رو ارتقا بدید.

اگر هم دنبال فالور فیک و لایک فیک هستید اونم هزینش کمه و هر سایتی یه مبلغی رو براش در نظر گرفته پس نمیشه به درستی در موردش حرفی زد.

سایت فالور فیک ایرانی، تمومی نداره

این جمله در عین حقیقته انقدر زیاد شدن این سایت های فالور فیک که کافیه یک سرچ داشته باشید تا بدونید تمومی ندارن.

نتیجه گیری

بهترین راه برای جذب مخاطب استفاده از روش هایی هستش که خود اینستاگرام در اختیار همه قرار داده پس به هیچ وجه دنبال راه میان بر نباشید که کوچکترین بی احتیاطی تو این قضیه به پیجتون لطمه می‌زنه.

سایت ها، پیج ها و.. که کار فالور رایگان رو انجام می‌دن خیلی از افراد بهشون اعتماد نمی کنن علتش هم می‌شه هشدارهای امنیتی که دائما در این خصوص داده می‌شه بیان کرد.

منابع

3/5 - (2 امتیاز)
نمایش بیشتر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها