Arm-white-300x300

چشم انداز و فلسفه اسفهلان چیست؟

انسان سالهاست به دلیل عدم فهم متقابل نسبت به هستی و هم نوع خودش، درد می‌کشد. انسانی که هدف خلقتش را نداند به چیزهایی رو میاورد که بیهوده بوده و به خودش و محیطش آسیب میرساند.

انسانی که هدفش را درک کرده و میداند که خلقت برای رشد است تا به حد تعالی برسد و آزاد از هر نیاز و دردی باشد، آرامش خواهد داشت و رشد خواهد کرد به سوی تعالی و رهایی از دردها.

مسیر رشد انسان در هر بعدی، سختی‌های خودش را دارد. رشد راحتتر و ساده تر میشود اگر هر انسانی همراه تسهیلگر و راهنمایی داشته باشد.

اسفهلان تلاش میکند تا همراه مسیر طولانی رشد آنهایی باشد که میخواهند تغییر ایجاد کنند، تغییری از درون به بیرون. اسفهلان به معنای محل سپاه است و تداعی کننده محلی برای وحدت است تا باهم به سمت تعالی حرکت کنیم. به امید روزی که انسانها همدیگر را بفهمند و در تعالی هم کمک کنند.

چگونه اسفهلان به رشد کسب و کارها کمک می‌کند؟

هستی قوانینی تعریف شده دارد که درک و همسو شدن با آنها، رشد را برای ما ساده، سریع و آسان می‌کند. تجربه ای که هر یک از ما در هر موقعیتی به دست میاوریم بخشی از این قوانین هستی را به ما یاد می‌دهد. اگر درک درستی از تمام قوانین داشته باشیم بدون هیچ اصطکاک و اتلافی، با صرف کمترین انرژی (منابع) رشد میکنیم و به حد عالی خود میرسیم.

اسفهلان تلاش می‌کند این قوانین را از تجربه خود و دیگران به زبانی ساده و قابل فهم ارائه کند. طوری که بتوان فهمید و از آن انرژی و ایده گرفت برای گامهای بعدی.

این موضوع قبل از هر کسی، نیاز خودمان بوده و هست و در واقع تفهیم این قوانین با بیان آنها، اول برای خودمان است و بعد برای کسانی که آنها را در اسفهلان مطالعه میکنند. یک جنبه دیگر هم دارد که بسیار مهم است و آن بازخورد گرفتن و چکش کاری (بهبود مستمر) بخشهایی است که درست درک یا ارائه نشده.

این قوانین برای رشد فردی و توسعه کسب و کارها و برندها مورد استفاده قرار میگیرد. هر شخصی که طالب رشد و موفقیت در جنبه های فردی و توسعه کسب و کار است، می‌تواند از اینها نهایت استفاده را بکند.

تمرکز و تلاش ما در دو زمینه توسعه فردی و توسعه کسب و کارها است تا مخاطبین و همراهان اسفهلان بتوانند به شکلی بهینه و ساده با یادگیری، ایده گرفتن، تطبیق قوانین و روشها و به کارگیری و اجرای آنها سریع و کم هزینه به خواسته‌های خود برسند.

همیشه کاستی‌ها و پیچیدگیهایی در مسیر رشد و توسعه برای همه مان وجود دارد که با مشاوره و همفکری می‌توانیم آنها را رفع کنیم. در این راستا تلاش می‌کنیم با بازخوردهایی که از تجربیات و مطالعات مختلف به دست میاوریم، بهترین مشاوره و آموزش را برای کارآفرینان و توسعه‌دهندگان کسب و کارها و برندها، ارائه کنیم.

برخی از خدماتی که اسفهلان در این موضوعات ارائه می‌کند عبارتند از: مشاوره استراتژی کسب و کار، تدوین استراتژی، بازاریابی کسب و کارها (علی الخصوص اینترنتی)، طراحی و راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه‌سازی وب سایت.

ساختار محتوایی سایت اسفهلان

اسفهلان یک کتاب در حال توسعه است که محتوایی به هم پیوسته را برای رشد بهتر، تولید و منتشر می‌کند. شما به عنوان مخاطب و خواننده انتخاب می‌کنید چه چیز را بخوانید و چه چیز را نخوانید. ما آنها را سازماندهی میکنیم.

موضوعات محتوای آموزشی و مشاوره ای اسفهلان عبارتند از: کسب و کار، طراحی سایت، سئو، بازاریابی دیجیتال، توسعه فردی، موفقیت، ثروت، استراتژی، مفاهیم، روشها،

ساختار محتوایی سایت اسفهلان

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها