کسب و کار

بیزینس مستری دیجیتال

درک پایه‌ای و ریشه‌ای برخی کلمات و اصطلاحات کسب و کار، مثل بیزینس مستری و رهبری کسب و کار، ما را تا حد زیادی به تبدیل شدن به آن شخصیتی که میخواهیم

بیزینس مستر کیست؟

این اصطلاحی است که توسط آنتونی رابینز برای یکی از دوره های آموزشی استفاده شده (مشاهده)

بیزینس لیدر چیست؟

بیزنس لیدر یا رهبر کسب و کار، کسی است که یک کسب و کار را از هیچ، خلق کرده و با الهام بخشی به تیم، باعث توسعه خودکار آن میشود.

رکث چیست؟

رکث یا “رهبر کارآفرین ثروتساز” شخصیتی دارای الگوهای ذهنی و پارادایم فکری خاص است که با تصمیمات راهبردی و رفتارهای الهام‌بخش، تیم‌سازی و سیستم‌سازی اهرمی در کسب و کار را انجام میدهد که نتیجه آن، خلق ثروت (آزادی، حال خوب) از طریق حل مسئله مستمر و کسب سود است.

رکث، نوعی مدل فکری و اجرایی برای هکِ رشدِ شخصی و تجاری است.

در کتاب عادتهای اتمی آقای جیمز کلیر، می‌گوید، برای تبدیل شدن به هویت جدید، باید عادتهای جدید در خودمان ایجاد کنیم و عادتهای جدید، در اثر فکر کردن به هویت جدید به وجود می‌آید.

برای مثال وقتی میپرسیم؛ “یک میلیاردر، چه کارهایی میکند و چه کارهایی نمیکند؟”، ما هویت یک میلیاردر را هدف قرار داده و با این سوال و فکر کردن به سوال و پیدا کردن کارها که میکند و تصمیماتی که یک میلیاردر میگیرد، عادتهای جدیدی در خودمان شکل میدهیم که ما را در مسیر میلیاردر شدن قرار میدهد.

این موضوع را آقای الکس هرمزی، کارآفرین و نویسنده کتاب پیشنهاد 100 میلیون دلاری و کتاب سرنخهای 100 میلیون دلاری، در ویدیویی با عنوان “how to get what you want” در یوتیوب توضیح میدهد.

رکث، هم یک هویت و تصویر درونی است که با تعریف آن، ضمیر ناخودآگاه ما، در ما عادتها و رفتارهایی به وجود میاورد که در نهایت ما را به یک “رهبر کارآفرین ثروتساز” تبدیل میکند.

بیزینس مستر دیجیتال چیست؟

خیلی از مخاطبین سایت اسفهلان با اصطلاح دیجیتال مارکتر آشنا هستند و میدانند وظایف و کارهای یک بازاریاب اینترنتی چی هست.

بیزینس مستر دیجیتال، کسی است که به اصول بیزینس مستری مسلط است و در عین حال در زمینه IT و دیجیتال مارکتینگ نیز دانش و تجربه دارد.

هکر رشد کیست؟

 

امتیاز بدهید post
نمایش بیشتر

امین قاسمی اسفهلان

مشاور کسب و کار و رشد و توسعه فردی. موسس گروه ایران آسترا و گروه تخصصی جی آی اس آکادمی. علاقمند به شاگردی، راهبری، یادگیری و نوآوری. پیوسته در مسیر شاگردی رشد و موفقیت بوده و آموخته هایم را در سایت اسفهلان به اشتراک می‌گذارم. توانایی من، یک ذهن تحلیلگر و طراح برای حل مسائل کسب و کار اینترنتی و آنلاین، هک رشد سایت و افزایش فروش سایت است. طراحی و کارگردانی هنری ظاهر وب سایت و محتوای سایت توانایی دیگری است که از ذهن تحلیلگر و تحقیقات زیاد به دسته آمده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها