نقشه راه موفقیت در زندگی

در این صفحه از سایت به موضوع موفقیت در زندگی می‌پردازیم. چه چیزهایی برای رسیدن به موفقیت نیاز است؟ و اینکه چگونه در زندگی به موفقیت و اهدافمان برسیم؟

“شما می‌توانید بیشتر از آنچه دارید، داشته باشید

چون شما میتوانید بهتر از آنچه هستید باشید!

اما…. تا زمانی که تغییر نکنید همین که دارید را خواهید داشت”

برگرفته از سخنرانی 1981 جیم ران

تعریف موفقیت در زندگی چیست؟

موفقیت چیزی است که جذبش می‌کنید،

نه چیزی که دنبالش کنید.

اسفهلان

موفقیت در واقع داشتن احساس رضایت از زندگی است. وقتی حسرت چیزی را نداشته باشید و وقتی به آنچه می‌خواهید برسید.

موفقیت چیزی نیست جز داشتن رضایت از آنچه در زندگی دارید و آنچه هستید و آنگونه زندگی می کنید.قانون مزرعه - کاشت داشت برداشتن - اسفهلان

قانون مزرعه – کاشت داشت برداشت – آنچه امروز برداشت می کنید چیزی است که قبلا کاشته اید

? اندک کسانی که عمل می‌کنند تبدیل می‌شوند به حسرت اکثریتی که نگاه می‌کنند!

برای موفقیت در زندگی چه چیز نیاز است؟

سوال خوبی است. باید بگویم موفقیت در زندگی و کار، با هیچ فرمول یا دستورالعمل یکسانی، یک شبه به دست نمی‌آید. اما خبر خوب این است که قوانین پایه و الگوهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و کسب و کار وجود دارد که میتوانید یاد بگیرید و در زندگی به کار ببرید.

اغلب موارد را خواهید دید که میدانستید و اجرا نکرده‌اید و یا راه اجرای منظم آن را نمیدانستید و یا هدفگذاری و برنامه‌ریزی مشخصی نداشته‌اید و اجرا نکرده اید و یا تمرکز نداشته‌اید و بعد از مدتی رها کرده‌اید و …

در ادامه در برنامه‌ای مشخص برای موفقیت ماندگار، با شما همراه خواهیم بود.

این جمله این موضوع را گوشزد می‌کند که برای موفق شدن در زندگی باید خودتان را آماده کنید تا موفقیت سراغ شما بیاید و شما را انتخاب کند.

استراتژی رسیدن به موفقیت در زندگی - اسفهلان

استراتژی: فهرستی از بایدها و نبایدهای شما (الگوی تصمیمات شما)

نقشه راه موفقیت و رشد در زندگی و کسب و کار!

برای رسیدن به دستورالعمل یکسانی باید نقشه راه داشته باشید و بر اساس آن زندگی کنید. ادامه این مطلب را بخوانید و با برنامه‌ای که برای رسیدن به موفقیت طراحی شده بیشتر آشنا شوید.

مهمترین نکاتی که باید برای رسیدن به موفقیت نیاز است، چیست؟

اولین سوالی که یک کوچ زندگی از شما میپرسد این است: آیا لیست اهدافی دارید؟ در لیست اهدافتان چه مواردی وجود دارد؟

نکته مهم: اگر شما به حساب بانکی خود نگاه میکنید و از آن راضی نیستید به احتمال بسیار بالا، لیست اهدافی هم ندارید!

چگونه باید هدف گذاری کنیم؟

راه درست هدفگذاری را در وب سایت در مقالات توضیح داده ایم و  در ادامه مطلب نیز به آن میپردازیم و اگر هنوز احساس میکنید به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز دارید میتوانید سوالات خود را از بخش “از من بپرس!” در سایت بپرسید.

 

 

برنامه یک ساله موفقیت

پایه این برنامه ریزی کاملا عملی و اثبات شده از آموزه‌های جیم ران ترجمه شده و نکاتی تکمیلی به آن توسط  اسفهلان اضافه شده است.

هفته اول: 

منابع جامع و برنامه طراحی شده موفقیت برای کمک به شما تا به تمام اهدافتان در 12 ماه بعد برسید.

ورود شما به برنامه موفقیت یک ساله اسفهلان را خوش آمد می‌گویم.

این برنامه هیجان انگیزترین سرمایه‌گذاری شما است که تا به حال شروع کرده‌اید، و خیلی خوشحالیم که چنین تصمیمی گرفتین تا بخشی از آن باشید.

معتقدیم این برنامه، یکی از جامع‌ترین منابع و برنامه های موفقیت است که تا به حال ایجاد شده و طراحی شده تا شما را به اهدافی که میخواهید برساند!

خیلی از ما قصد داریم یا بهتر شویم (مثل افراد ثروتمند که همیشه اولین کسانی هستند که بر روی مقصودشان اقدام میکنند تا به طور پیوسته رشد کنند) یا یک نیاز یا چالشی در یکی از حوزه های زمان، پول، ایمان/باور، مدیریت یک برنامه اجرایی در دست اقدام، تعادل، مهارتهای جدید، رهبری، سلامتی و روابط داریم.

تا آنجایی که میدانیم، نیاز/منفعت زیادی به/در یک سیستم حمایت بیرونی میتواند وجود داشته باشد که به صورت هفتگی یک برنامه پایه، ابزارها، و جامعه مشارکت کنندگان، آموزش پیشرو، رهبری و شاید مهمتر از همه سینرژی را فراهم کند.

به عنوان نتیجه این موضوع، برنامه ای را ایجاد کرده ایم که شامل برنامه اجرایی یک ساله، 12 ستون موفقیت، ارتباط هفتگی، منابع نوشته شده، منابع صوتی (برای گوش کردن در حین رانندگی)، کنفرانس دورهمی ماهانه و کتابها و فایلهای صوتی بیشتر … همه از مربیان برتر می‌باشد. این برنامه شما را برای رشد و تبدیل مستمر در بازه یک ساله (روزانه/هفتگی/ماهانه) با تمرکز بر یک ستون جدید در هر ماه، توانمند می‌سازد.

سفر را شروع کنیم!

12 ستون موفقیت

توسعه فردی

ماه 1) توسعه فردی

– با فعال کردن استراتژی مهارتهای مناسب کل عمر، دانش و بهبود خود (آن بهبودی که شما را در رده بالاتری در صنعت خاصی قرار میدهد) شخصی شود که واقعا قصدش را دارید.

تنظیم اهداف - هدف گذاری
تنظیم اهداف – هدف گذاری

ماه 2) تنظیم اهداف – هدف گذاری

– دستیابی به حس هدف در پشت هر عمل، و همچنین چندبرابر کردن سهم موفقیت دراز مدت خود با داشتن مجموعه ای از اهدافی که به طور واضح برای 10 سال تعریف شده است.

 

سلامتی
سلامتی

ماه 3) سلامت معنوی/فیزیکی/احساسی

– نگاه، اعتماد به نفس، انرژی، کیفیت و طول عمر خود را با یک فلسفه سلامت/تناسب اندام و حفظ یک برنامه بهداشتی بهبود بخشید.

پول - ثروت - استقلال مالی
پول – ثروت – استقلال مالی

ماه 4) پول

– استقلال مالی/خروج از بدهی/پس انداز/بخشیدن – به سادگی با داشتن یک فلسفه مالی صحیح و طرح سرمایه گذاری اثبات شده از 85٪ مردم خود را جلوتر ببر و 90٪ شانس خود را برای رسیدن به استقلال مالی تا سن بازنشستگی، افزایش دهید.

ماه 5) روابط

– با بهبود مهارت های ارتباطی خود توانایی خود را برای داشتن تبدیل به یک پدر/مادر، همسر و دوست مؤثر و دوست داشتنی افزایش دهید.

مدیریت زمان اسفهلان
مدیریت زمان اسفهلان

6) مديريت زمان

– با استفاده از روشهاي مديريت زمان توليد هر روز، بين 10 تا 15 هفته اضافي 40 ساعته در سال (2 تا چند ساعت در روز را در 365 روز سال ضرب کنید) به دست آورید.

“اگر زمان را مدیریت نکنید، زمان شما را مدیریت می‌کند.”

-جیم ران

 

شبکه سازی با افراد
شبکه سازی با افراد

ماه 7) شبکه‌سازی/ارجاعات

– یکی از بزرگترین منابعی را که داریم را درک کنید و از آن بهره‌مند شوید. با استفاده از روابط فعلی و پایه شبکه‌سازی، دارای نفوذ و اثرگذاری مثبت بیشتری در بازار شوید.

مذاکره فروش
مذاکره فروش

ماه 8) فروش / مذاکره

– تولید خود را تا 10٪ الی 50٪ بدون سرمایه گذاری زمانی و تلاش بیشتر، افزایش دهید. با بهبود فروش، شبکه‌سازی و مهارت‌های مذاکره.

ماه 9) ارتباطات/ارائه

– با تسلط بر هنر ارتباطات، هر سطح عملکردی مربوط به شرکت، کارکنان و عملکرد فردی، و همچنین تمام روابط شخصی خود را بهتر کنید.

رهبری
رهبری

ماه 10) رهبری

– با یادگیری رهبری و مهارت های مدیریتی موثر، تلاش های خود را چند برابر کنید و نفوذ مثبت در حوزه بزرگتری از مردم داشته باشید.

مهارت یادگیری سریع و تندخوانی
مهارت یادگیری سریع و تندخوانی

ماه 11) یادگیری سریع

– از طریق تکنیک های حافظه و سرعت خواندن و بیشتر، مهارتها و توانایی های خود را برای به دست آوردن و حفظ دانش در هر بُعدی (ارتباطات، مدیریت زمان، رهبری و غیره) به سرعت بهبود دهید.

مشارکت/میراث
مشارکت/میراث

 

ماه 12) میراث/مشارکت

– زمانی برای اجرا و پیاده‌سازی مهارت های خود در راستای ایجاد تفاوت در جامعه و جهان خود در نظر بگیرید. – چیزی که در نسل های آینده تاثیر می گذارد.

در این محتوا هر هفته بخش جدید اضافه میشود تا بتوانید در یک سال آینده با اجرای آن به تمام اهدافتان برسید. این برنامه را دنبال کنید و نظرات و سوالات خود را حتما در سایت بنویسید!

فهرست مطالب برنامه یک ساله موفقیت

1- هفته 1 از برنامه یک ساله موفقیت
2- هفته 2
3- هفته 3
4- هفته 4
… ادامه دارد
اشتراک
Notify of
guest

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 نظرات
Inline Feedbacks
دیدن تمام نظرات
هادی عظیمی
هادی عظیمی
1 year ago

سلام وقتتون بخیر عالی بود مچکرممم

دکمه بازگشت به بالا

تماس با ما

پشتیبانی و مشاوره

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره واتساپی

برگشت به منوی تماس ها

پشتیبانی و مشاوره تلگرامی

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها